søndag den 20. januar 2008

trøje med mønster

Dato d 29 Februar-08 nu blev min trøje færdig og er ganske nyedelig

Dato 29 januar det går stille fremaf med trøjen med perler og strikket i strømpegarnet fra Solsikken, et dejligt garn og strikke af og som falder godt i mønsterstrik .





Jeg har fået begyndt på en trøje med mønster og strik med perler i mønster , planen er det skal være skiftevis med det hvide og grå mønster og de røde perler med siksakmønstere jeg har ingen opskrift jeg går efter så det bliver ret spændende hvad det ender med og hvordan det vil komme til og se ud . Trøjen bliver strikket i strømpegarn fra Solsikken et meget lækkert garn da det falder godt til ved mønsterstrik

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

det ser jättefint ut, jag tror inte att pärlorna kommer att ha sönder garnet, sticka på du
hälsningar
marianne lundholm

urtehaven sagde ...

jeg trækker perlerne på det grå garn inden jeg strikker men jeg kunne jo ha sat perlerne på sytråd det har jeg også hørt nogen gør .

Hilsen Tove

Lona sagde ...

Hold da op den bliver flot! fed effekt med perlerne

Anja sagde ...

WOW hvor du dog er sluppet godt fra din trøje.

Den er så flot..
Gad vide om jeg også skal prøve med perler engang. c",)

Lona sagde ...

Hvor er den bare superflot!!!
God effekt!

Anonym sagde ...

tröjan blev jättefin, vad du kan
marianne
skutskär