onsdag den 7. september 2011

Sommeren er forbi








Sommeren er forbi og snart kommer der nok noget og se på på min blog igen , jeg har ligesom en pause med mit håndarbejde , men lysten skal nok komme igen det tror jeg bestemt.



Men så kan i da se på dette foto af en flettet taske jeg købte til rosenfestivalen i Bogense den er jeg rigtig glad for den er lidt anderledes .



Ellers er sommeren gået med og se sig omkring på fyn og Jylland og cykle lange ture på min elcykel som jeg fik her i sommer , den er bare skøn og cykle på , den gave skulle alle give sigselv og valget er jo enten slår man el til eller køre på den almindelig






1 kommentar:

Lis sagde ...

Selvfølgelig kommer strikke/hækle/sy ideerne igen, så kommer lysten til at lave det jo også.
Lyder som en dejlig sommer med en masse nye input fra vores dejlige land.

Glæder mig til at følge med på din blog.

Kh. Lis