mandag den 31. december 2007

strikket halsvarmer

D 20 Januar . Nu fik jeg lavet en halsvarmer mere , denne model er rigtig super god ,den har en god pasform hen over skuldrene . og er nem og strikke , jeg har dog strikket den så den er til og knappe så man ikke skal havde den hen over hovedet .

Denne halsvarmer er ret nem og strikke og en god gave, jeg vil havde strikket flere med noget bedre garn , denne her var egentlig en prøve , den næste vil jeg lave en snoning mere i højden .Jeg strikkede den på en dag , pindene var helt gloende, så ivrig var jeg ,hi hi . Knappen er en fra min mormors tid , jeg samler på gamle knapper ,de kan altid bruges igen og igen , mange af dem har jo næsten en historie med sig så jeg kan side de sad der og der engang .





Nu går det helt vildt til , på 2 aftener er denne halsvarmer blevet strikket, jeg tror jeg bliver glad for den , og nu skulle det jo blive vinter så det er passende den er færdig så hurtig.Garnet den er strikket af er 51 % uld & 49 % Acryl .

1 kommentar:

Anja sagde ...

Hej Tove,

Jeg er vild med din halsvarmer den der går ud over skulderen.
Hvor er mønsteret fra?

Mange hilsner
Anja