lørdag den 29. marts 2008

Hæklet gardiner

Nu kom der gang i en gardinkappe mere , her skal jeg havde hæklet 3 stykker af 135 cm ,gardinkapperne skal hænge i pavillionen .

Denne grønne hæklede gardinkappe er ikke så lang den måler 79 cm i længden





Nu blev mine 2 gardiner færdig , håndværkerne er ikke færdig så jeg kan jo ikke få gardinerne hængt op så jeg lavede en scrapside med tube af vindue og hang mit ene gardin op , nu kan jeg da forestille mig hvordan det ser ud og kan glæde mig til den dag håndværkerne bliver færdig.



Nu er der gang i og få hæklet gardin , jeg skal havde hæklet to stk , så nu glæder jeg mig til tømmeren får de vinduer sat i så jeg kan prøve om målet passer , så det er lidt farligt og hækle og ikke vide det helt korekte mål . Her ses lidt over det halve gardin .

1 kommentar:

marianne lundholm sagde ...

vad fin din gardin blir