lørdag den 29. marts 2008

Hæklet gardiner

Nu kom der gang i en gardinkappe mere , her skal jeg havde hæklet 3 stykker af 135 cm ,gardinkapperne skal hænge i pavillionen .

Denne grønne hæklede gardinkappe er ikke så lang den måler 79 cm i længden





Nu blev mine 2 gardiner færdig , håndværkerne er ikke færdig så jeg kan jo ikke få gardinerne hængt op så jeg lavede en scrapside med tube af vindue og hang mit ene gardin op , nu kan jeg da forestille mig hvordan det ser ud og kan glæde mig til den dag håndværkerne bliver færdig.



Nu er der gang i og få hæklet gardin , jeg skal havde hæklet to stk , så nu glæder jeg mig til tømmeren får de vinduer sat i så jeg kan prøve om målet passer , så det er lidt farligt og hækle og ikke vide det helt korekte mål . Her ses lidt over det halve gardin .

2 kommentarer:

marianne lundholm sagde ...

vad fin din gardin blir

Annelise sagde ...

Nej hvor er de bare flotte. JEg kan godt forstå hvis du glæder dig til at få dem op at hænge :-)
Annelise